De 228 wordt bij eveneens de SSN gebruikt voor rangeerwerkzaamheden. Het trekken van een complete rijtuigstam wordt hoofdzakelijk uitgevoerd met de sterke C.4-03. De volledige historie van de locomotor is te vinden op de website van Stichting De Locomotor. Technische gegevens: UIC: n.v.t. Naam: 228 (Sik) Bedrijfsvaardig: ja Type: Locomotor Tractie: diesel-elektrisch Asindeling: Bo Bouwjaar:…

De sneltreinlocomotieven van de Duitse serie DR-Baureihe 01.10 zijn locomotieven van het Pacific-type. Locomotieven van dit type hebben de asindeling 2’C1’h3 2’3′, dat wil zeggen twee loopassen voor (verenigd in een draaistel), drie drijfassen en een loopas achter. De serie DR-Baureihe 01.10 is een driecilinderlocomotief waarvan er 55 zijn gebouwd, allen bij Berliner Maschinenbau-Actien-Gesellschaft vormals…

In eerste instantie werden van de Belgische spoorwegen afkomstige, 1e klas rijtuigen van het type K1A aangeschaft. Deze uit het begin van de jaren dertig stammende rijtuigen zijn voorzien van zeer luxe stoffering en met het typisch houten interieur doen zij de tijden van weleer herleven. Technische gegevens: UIC: 51 84 18 40 025-6 51…

Felis nulla vel quam. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eleifend pretium tempus. Vivamus aliquet, purus eu scelerisque ornare, sem odio maximus felis, a placerat sem enim et ante nulla facilisi.

Duis vulputate eu risus eu sollicitudin. Mauris nisi lectus, pharetra eget leo id, hendrerit ultricies magna. Duis bibendum quam in elit accumsan, quis maximus urna venenatis. Mauris eget dapibus ipsum. Vivamus vel ante eu velit ornare scelerisque ut quis nulla. Nullam sed quam eu elit vehicula maximus.

Proin porttitor ligula eu tortor tristique, quis bibendum leo scelerisque. Morbi et pellentesque erat. Nulla luctus imperdiet pharetra. Nam dignissim risus at ultricies elementum. Nullam sit amet dolor quis libero sollicitudin commodo. Mauris sit amet quam enim.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin augue est, iaculis at efficitur efficitur, efficitur in quam. Suspendisse potenti. Maecenas commodo, purus in tristique rhoncus, justo neque pellentesque ante, molestie maximus felis nulla vel quam.