Verkrijgbaar voor € 19,95 in de winkel van het Stoomdepot en online

De geschiedenis van de Stoom Stichting Nederland is het boeiende 195 pagina's tellende verhaal van een clubje stoomliefhebbers dat, tegen de verdrukking in, in 40 jaar uitgroeide tot een internationaal bekend en gecertificeerd stoomdepot met zo'n 100 medewerkers. Bijna 60 jaar nadat de laatste Nederlandse Stoomlocomotief buiten dienst werd gesteld, rijdt de SSN over vrijwel het gehele Nederlandse en Duitse spoorwegnet en houdt daarmee de herinnering aan de stoomtrein levend. Een verhaal over 40 jaar van stoomlocomotieven, stoomliefhebbers, stoomreizen en maximale stoomdruk doorzettingsvermogen.

Online Bestellen.

Verkrijgbaar voor € 19,95 in de winkel van het Stoomdepot en online

DVD SSN: 40 jaar reizen per stoomtrein
De droom van idealisten, uitgegroeid tot een professionele organisatie.

De geschiedenis van de Stoom Stichting Nederland is het boeiende verhaal van een clubje stoomliefhebbers dat, tegen de verdrukking in, in 40 jaar uitgroeide tot een internationaal bekend en gecertificeerd stoomdepot met zo'n 150 medewerkers.

Bijna 60 jaar nadat de laatste Nederlandse stoomlocomotief werd uitgerangeerd rijdt de SSN over vrijwel het gehele Nederlandse én Duitse spoorwegnet en houdt daarmee de herinnering aan de stoomtrein levend.

Een film over 40 jaar stoomlocomotieven, stoomliefhebbers, stoomreizen, doorzettingsvermogen en maximale stoomdruk.

Online Bestellen.