#

Het rijseizoen wordt afgesloten op 15 december 2018. Tijdens onze winterstop werken wij aan het evenementenprogramma voor 2019.

Stand: 10 Nov 2018

Algemene informatie:

• Het kindertarief (indien vermeld) is van toepassing op kinderen t/m 13 jaar
  • Kinderen dienen te allen tijde begeleid te worden door één (1)volwassene
  • Per volwassene mag één (1) kind tegen kindertarief worden meegenomen
  • SSN donateurs mogen 1 (één) plaatsbewijs tegen donateurs tarief bestellen, SSN deelnemers (dwz uw donatie over het lopende jaar bedraagt € 55.00 of meer) 2 (twee).
  • Voor de overige/meerdere plaatsbewijzen dient de vermelde toeslag betaald te worden.
    Kinderen betalen te allen tijde het kindertarief (indien vermeld).
  • Voor de meeste ritten is een minimum aantal deelnemers vereist
    Indien een rit wegens gebrek aan belangstelling wordt geannuleerd, zullen reeds bestelde plaatsbewijzen worden gerestitueerd.
    Indien u zelf uw reis annuleert, dient u rekening te houden met annuleringskosten en/of het niet of slechts gedeeltelijk terug ontvangen van uw reeds betaalde reissom of aanbetaling.
  • Wij maken u er op attent, dat u in historische rijtuigen reist die slechts beperkt toegankelijk zijn voor rolstoelen, kinderwagens etc.
    Wij adviseren u derhalve om uitsluitend samenklapbare uitvoeringen mee te nemen.
  • In lijn met wetgeving en maatschappelijke ontwikkelingen, geldt er in de SSN-Trein een algeheel rookverbod
  • Op al onze ritten zijn de SSN Reisvoorwaarden van toepassing
  • SSN gegevensbeschermingsbeleidsverklaring
Wij verzoeken u om voor het reserveren gebruik te maken van het SSN Reserveringssysteem (zie de link bij de betreffende rit). Indien u hier geen gebruik van kunt resp. wilt maken, kunt u reserveren door het verschuldigde bedrag over te maken op rekening nummer NL82 RABO 0395 6351 95, BIC: RABONL2U t.n.v. Stoom Stichting Nederland, Rotterdam onder vermelding van ritaanduiding, soort en het aantal plaatsbewijzen.
Indien deze link niet zichtbaar is en/of er nog geen tarieven zijn vermeld, dan is reserveren nog niet mogelijk

Opgelet:
Indien u geen gebruik maakt van het on-line reserveren, dient u bij uw betaling uw naam/adres gegevens of uw donateursnummer (te vinden op uw donateurskaart) te vermelden anders kunnen wij uw reservering niet verwerken!